Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Gabinet kosmetyczny Warszawa Ursynów- Zadbaj o piękną skórę zimą
Zbliża się zima, czyli trudny czas dla twojej skóry, która staje się przesuszona i zaczyna pękać.
Różnica temperatur i wiatr mogą prowadzić do jej złuszczania,
Rankingi dotyczące suplementów diety
Moda na wysportowaną, szczupłą sylwetkę trwa. Poddają się jej zarówno Panie jak i Panowie. Tym drugim jednak bardzo często zależy również na zbudowaniu odpowiedniej masy ciała. Angażując
Kurs makijażu permanentnego - makijaż permanentny ust Poznań
Wiele kobiet codziennie wykonuje makijaż. Nie ma co się oszukiwać - w makijażu większość z nas wygląda zdecydowanie lepiej, niż bez niego, a wyglądając lepiej,
Terapie keratynowe - zestaw do keratynowego prostowania włosów
Długie, zdrowe i zadbane włosy dają wiele możliwości tworzenia ciekawych fryzur. Jak wiadomo jednak, bardzo często chcemy zmienić coś w swoim wyglądzie -
Fotoodmładzanie: salon odnowy Katowice
Gabinet kosmetyczny, spa, salon odnowy - tego typu miejsca są przez nas coraz częściej odwiedzane. Coraz więcej ludzi docenia możliwości, jakie dają nowoczesne zabiegi kosmetyczne
Mikrodermabrazja z kwasami, mikrodermabrazja na blizny
Mikrodermabrazja to nowoczesny zabieg kosmetyczny, który staje się coraz popularniejszy. Polega ona na usunięciu z powierzchni skóry zanieczyszczeń oraz martwych
Ćwiczenia odchudzające w Poznaniu- Skorzystaj, jeśli zmagasz się z nadwagą
Ciągle masz nadprogramowe kilogramy? Odchudzasz się, ale zamiast schudnąć znowu przytyłaś? Denerwuje cię oponka na brzuchu?
Chciałaś ćwiczyć

Posted by on Wrz 11, 2017 in Zdrowie |

Bieganie dla początkujących- abc biegacza

Bieganie dla początkujących- abc biegacza

„A” jak aklimatyzacja. Do wszystkiego w życiu trzeba się przyzwyczaić, do nowej aktywności fizycznej także. Nawet jeśli uprawiasz sport, to nie możesz od razu porwać się na przebiegnięcie 20 km. Jeśli jesteś zaznajomiony z jakąkolwiek aktywnością fizyczną, z której regularnie korzystasz, możesz zacząć od dystansu 3-5 km. Taki dystans pozwoli Ci już porządnie się zmęczyć, a z czasem będziesz go zwiększał.
„B” jak bieganie. Bieganie nie jest dla każdego. Takie obiegowe opinię krążą wśród społeczeństwa, a to nieprawda. Każdy może biegać. Na początku zacznij od marszobiegów, pozwolą Ci się przyzwyczaić do ruchu i powoli zwiększać przebiegany dystans, w stosunku do marszu.

 
„C” jak częstotliwość. Jeśli chcesz być coraz lepszy, musisz biegać regularnie. Przerwa w treningu spowoduje, że czas poświęcony na budowanie coraz lepszej kondycji może nie pójdzie na marne, ale na pewno skutkować będzie koniecznością bardziej wytężonej pracy. Systematyczność jest najważniejsza.
Bieganie dla początkujących– pokonuj własne bariery i kolejne kilometry.