Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Leczenie trądziku i usuwanie przebarwień Wrocław
Trądzik to problem, z którym wbrew pozorom zmagają się nie tylko ludzie młodzi, ale także osoby dorosłe. Nie jest on łatwy do wyleczenia, a cera trądzikowa wymaga odpowiedniej
Naturalny krem do twarzy do cery tłustej bez silikonów - odnowa skóry twarzy Bielsko
Jak odpowiednio dbać o cerę? Na ten temat napisano już z pewnością wiele elaboratów - jest to bowiem temat bardzo obszerny. Każdy z
Depilacja Białołęka- Pozbądź się nadmiernego owłosienia i ciesz się gładką skórą
Masz już dość golenia nóg i wrastających włosków, maszynki podrażniają twoją skórę i powodują zaczerwienienia?
Wybierz się na depilację
Ćwiczenia odchudzające w Poznaniu- Skorzystaj, jeśli zmagasz się z nadwagą
Ciągle masz nadprogramowe kilogramy? Odchudzasz się, ale zamiast schudnąć znowu przytyłaś? Denerwuje cię oponka na brzuchu?
Chciałaś ćwiczyć
Oblicz bmi- pomoże Ci kalkulator online
Prawidłowy Body Mass Index, czyli BMIi pozwoli Ci cieszyć się zdrową sylwetką. W dzisiejszych czasach wiele osób ma nadwagę, a tym samym ich bmi jest powyżej normy. Prawidłowy indeks
Rankingi dotyczące suplementów diety
Moda na wysportowaną, szczupłą sylwetkę trwa. Poddają się jej zarówno Panie jak i Panowie. Tym drugim jednak bardzo często zależy również na zbudowaniu odpowiedniej masy ciała. Angażując
Terapie keratynowe - zestaw do keratynowego prostowania włosów
Długie, zdrowe i zadbane włosy dają wiele możliwości tworzenia ciekawych fryzur. Jak wiadomo jednak, bardzo często chcemy zmienić coś w swoim wyglądzie -

Posted by on Wrz 11, 2017 in Zdrowie |

Bieganie dla początkujących- abc biegacza

Bieganie dla początkujących- abc biegacza

„A” jak aklimatyzacja. Do wszystkiego w życiu trzeba się przyzwyczaić, do nowej aktywności fizycznej także. Nawet jeśli uprawiasz sport, to nie możesz od razu porwać się na przebiegnięcie 20 km. Jeśli jesteś zaznajomiony z jakąkolwiek aktywnością fizyczną, z której regularnie korzystasz, możesz zacząć od dystansu 3-5 km. Taki dystans pozwoli Ci już porządnie się zmęczyć, a z czasem będziesz go zwiększał.
„B” jak bieganie. Bieganie nie jest dla każdego. Takie obiegowe opinię krążą wśród społeczeństwa, a to nieprawda. Każdy może biegać. Na początku zacznij od marszobiegów, pozwolą Ci się przyzwyczaić do ruchu i powoli zwiększać przebiegany dystans, w stosunku do marszu.

 
„C” jak częstotliwość. Jeśli chcesz być coraz lepszy, musisz biegać regularnie. Przerwa w treningu spowoduje, że czas poświęcony na budowanie coraz lepszej kondycji może nie pójdzie na marne, ale na pewno skutkować będzie koniecznością bardziej wytężonej pracy. Systematyczność jest najważniejsza.
Bieganie dla początkujących– pokonuj własne bariery i kolejne kilometry.